Studietur: Vi har brug for din hjælp

Glade bestyrelsesmedlemmer i Vigelandsparken i forbindelse med studieturen i 2016. Fra venstre: Kirsten Jacobsen, Lone Fuglsang, Kirsten Nørremark Jensen og Birgitte Madsen.

Vil du med på studietur til Bielefeld i Tyskland? Har du andre idéer og ønsker? Eller vil du hjælpe med at planlægge turen?

Bestyrelsen for Diakonforbundet Filadelfia foreslår en studietur med diakonien som omdrejningspunkt, og tanken er, at turen går tilbage til rødderne med taknemmelighed og tanke på Dr. Adolph Sell, der var inspireret af de diakonale tanker fra Bielefeld. Oplægget er en forlænget weekend (tidligst) i efteråret 2018.

Har du allerede været i Bielefeld og har viden og idéer til en tur? Har du forslag til andre steder i Tyskland, som vil være oplagte til en studietur? Og vil du hjælpe med at planlægge turen?

Alt er stadig åbent, og bestyrelsen ønsker flere idéer og flere personer, som kan hjælpe med planlægningen. Kirsten Nørremark Jensen og Lone Maria Fuglsang er tovholdere på studieturen, og der er oprettet en interessegruppe, som du kan blive en del af, hvis du er interesseret i at deltage på turen, eller hvis du vil hjælpe med idéer eller planlægning. Kontakt tovholderne, hvis du vil du vil være med.

Du kan også skrive en kommentar her på siden, hvis du har idéer eller ønsker.

Kontakt tovholderne:

Kirsten Nørremark Jensen