Fantastiske Himmelske Dage

Diakonforbundene deltog i Himmelske Dage på Heden fra den 30. maj til 2. juni, og det blev nogle fantastiske dage med trækirken midt på gågaden i Herning. Her kunne besøgende komme “indenfor” til samtale, fodvask eller kaffe, og det var der mange, der benyttede sig af.

Diakonforbundenes to forkvinder, Kirsten Nørremark Jensen og Birthe Fredsgaard, som begge har gjort et stort forarbejde sammen med flere andre frivillige inden arrangementet, var begge glade og taknemmelige for, at det hele forløb så godt. Og de sender også en stor tak til alle frivillige – og alle dem, der kiggede forbi Diakonikirken.

Herunder er samlet billeder fra dagene i Herning, som begyndte med åbningsgudstjeneste på Torvet med 5.000 deltagere og en masse farvestrålende paraplyer. Ved kirkekaffen blev der travlt, og da det store kaffebord løb tør for kaffe, måtte diakonerne “redde” dem.

Det var et stort arbejde at få Diakonikirken til Herning, få den gjort klart, stille den op på gågaden og få den derfra igen. Intet mindre en fem autotrailere måtte der til – og et stærkt arbejdsteam.

1 Kommentar

1. Conny

Dejlige minder! Skal vi gøre det igen om 3 år i Roskilde?

Svar