Fantastisk diakoniworkshop 25. februar – se beviserne

Her er vores “bevis-materiale” – i både lyd og billede.

I dag blev endnu en fantastisk dag med diakoniworkshop, hvor vi fordybede os i emnet ‘Menneskesyn under pres’. Og som en deltager sagde: “Det er endnu vigtigere en før at bevare den der menneskelighed. Tingene bli’r let tingsliggjorte.”

Tak til alle jer, der var med, for stort engagement og masser af snak og hygge!

Vi ses igen til diakoniworkshop med emnet ‘Fortalervirksomhed og advocacy’ den 19. marts i Arden. Læs mere her.

Diakoniworkshop 25. februar 2020

Her er er beviset – i både lyd og billede. 😁📸🎥 (Og der ligger flere billeder som kommentarer 😊)I dag blev endnu en fantastisk dag med diakoniworkshop, hvor vi fordybede os i emnet ‘Menneskesyn under pres’. Og som en deltager sagde: “Det er endnu vigtigere en før at bevare den der menneskelighed. Tingene bli'r let tingsliggjorte.” Tak til alle jer, der var med, for stort engagement og masser af snak og hygge! 🥰Vi ses igen til diakoniworkshop med emnet ‘Fortalervirksomhed og advocacy’ den 19. marts i Arden. Læs mere her: http://diakonforbund.dk/df/velkommen-til-4-workshops-om-diakonale-emne

Slået op af Diakonforbundet Filadelfia i Tirsdag den 25. februar 2020
Klar til Mads og monopolet i biografen på Meta Mariehjemmet i Gadbjerg.