Skriv et bidrag til den nye ‘Dagbog fra virkeligheden’

Du kan allerede nu indsende dit dagbogsindslag til den nye udgivelse af ”Dagbog fra virkeligheden II”, som, vi regner med, vil være klar i slutningen af marts i år.

Dagbogsindslaget må max. være på 7000 anslag med mellemrum og skal omhandle en faglig problemstilling eller oplevelse, som du gerne vil dele med andre medlemmer. Vi gør opmærksom på at alle indslag vil blive anonymiseret.

Dagbogsindslaget skal sendes til diakonforbund@gmail.com senest den 27. januar. Og er du studerende i praktik, er du også meget velkommen til at sende et dagbogsindslag.

Du kan stadig downloade ”Dagbog fra virkeligheden 2012” på vores hjemmeside http://diakonforbund.dk/dd/dagbog-fra-virkeligheden/. Dagbogen har været en god inspiration og anvendt i undervisningen på Diakonhøjskolen, så vi håber, at I endnu engang, vil dele ud af jeres fortællinger fra praksis og på den måde være med til at give et indblik i hverdagen som diakon.